It's snorkeling time.....

3 december 2015 - Ko Phi Phi Don, Thailand

Eerst even een lekker ontbijtje wegwerken en dan gaan we ons concentreren op de aktiviteiten van vandaag.

1203001

Op de planning staat snorkelen dus kiezen met het bootje het water op of wandelen naar een strandje op het eiland. Jasper geeft de doorslag het wordt Nui Bay. We gaan te voet een 'klein eindje' (1,5 uur) wandelen.

120300212030031203004

Maar achteraf geen spijt want het is zo'n schitterend eiland met mooie natuur, vriendelijke mensen en komen ook nog door een paar gehuchten. Tijdens de wandeling moeten de tokkies weer scheumen bij een baaitje!

120300512030061203007

Dan passeren we nog een zigeunerdorp waar we met een touw omhoog kunnen klimmen: een hele uitdaging vooral omdat het behoorlijk hoog is. Zwaar voor pappie, sannie en de rest: pfffff.. Alle inspanningen worden dubbel en dwars beloond.

12030081203009

Wat is het er adembenemend mooi zeg. Klopt precies met de plaatjes uit de reisgidsen.

120301012030111203012

Ook het snorkelen is super. Wat een verschillende soorten vissen zeg. Vooral als we ze iets voeren dan worden we letterlijk aangevallen Door die beestjes. Een klein nadeel:de onderwatercamera heeft de geest gegeven:chips zeg! Rond drieën gaan we met de longtailboot weer op het resort aan.

1203013

Even lekker zwemmen in het zwembad en dan bier drinken en hartenjagen want dat hoort er wel bij deze vakantie.

1203014

Zo nu houd ik weer op met schrijven, donkere wolken pakken zich samen: bizar. Vanavond zullen we wel weer vies eten en drinken..... Grapje. Morgen doen we weer een ander eiland aan. Ko Lantah. Morgen weer meer.....

1. Tabea:
    3 december 2015
    Wat hebben jullie het slecht zeg hahah!! Al die lekkere ontbijtjes,mooie stranden en leuke verhalen,jaloersmakend gewoon!! Geniet ervan!!