Laatste dag alweer

9 december 2015

Het klopt dat jullie gisteren niets van ons gehoord hebben. Wij hadden namelijk een baaldag. Opeens kwam het besef naar boven dat we hier nog maar een paar dagen mogen blijven en dan teruggaan naar ons koude natte kikkerlandje. Brrrrrrr.....
Maar vandaag verslag van onze laatste dag. Vandaag hebben we met een privé boot de kust bekeken en wat eilanden. Natuurlijk hadden we al veel gezien maar om de mooiste kustlijn van Thailand vanaf het water te bekijken is ook heel cool. Al met al hebben we vier eilandjes bezocht waar we lekker konden zwemmen, chillen, snorkelen etc. De foto's zeggen verder genoeg. Schitterende omgeving, maar je moet hier echt het water op om al dat natuurschoon te ontdekken (inclusief honderden Chinezen met grote camera's om hun nek) Dat is wel duidelijk hier dat dit gedeelte van Thailand (inclusief Phuket ) het meest toeristisch is. Maar ja dat zijn wij ook dus., wat maakt het uit? Nu liggen we lekker nog even aan het zwembad een biertje te drinken en gaan langzamerhand voorbereidingen treffen voor de terugreis
Geniet alvast van de foto's en wie weet straks nog meer verhalen. Doeidoei