Chang Mai in de ochtend

27 november 2015 - Chang Mai Gate Hotel, Thailand

Vanmorgen gaan we al weer vroeg op pad om een fietstocht te maken. 7.30 stappen we alweer in een ‘taxi’. Na een kwartiertje zijn we bij onze basis waar we de fietsen krijgen. De begeleiding ligt in handen van mr. Tong een bijzondere aardige Thai. De fietstocht gaat een beetje door de omgeving van Chiang Mai. Eerst maar eens een tempeltje bezoeken. Het begint bijna gewoon te worden al die imposante gebouwen.

Na een half uurtje belanden we bij een lokaal marktje waar we de eerste levensbehoefte inkopen: voor Iris is dit CHIPS. Weer een tempeltje en dan belanden we bij een lokaal bakkertje waar we royaal cakejes inslaan om de lokale economie te sponsoren. F We doen ook nog een voormalig opvangcentrum voor mensen met lepra aan hier wordt ook weer gesponsord, maar ja ook dit is weer een goed doel. Hierna belanden we bij een lagere school. Ja hier kan juf Christina haar lol op:

Helaas internet is momenteel zo slecht dat het verhaal niet goed opgeslagen wordt. Hopenlijk aankomende tijd weer beter. Zie de foto's zodat jullie er nog iets van kunnnen genieten. Als het goed is schrijft Jasper nog een stukje over hun avonturen met de olifanten.